گروه رسانه‌ی پایدار در سال ۱۳۸۰ توسط جوانان با تجربه، خلاق، متعهد و متخصص ایرانی در جهت ارتقای کسب و کار و ایجاد راه‌های نوین در زمینه‌ی خدمات، مشاوره و اجرا آغاز به کار نمود و همگام با پیشرفت سریع در عرصه تکنولوژی فناوری اطلاعات تاسیس گردید.
گروه رسانه‌ی پایدار افتخار همکاری با بسیاری از سازمان‌ها وشرکت‌های بزرگ و کوچک را در بخش‌های دولتی و خصوصی داشته و پروژه‌های متعددی را در زمینه ایجاد خدمات الکترونیک، فناوری اطلاعات و داده‌ها برای مدیران ارشد و کارفرمایان  ایجاد نموده است. رسانه‌ی پایدار، موفق به تدوین راهکارهای مختلف اجرای پروژه‌های خرد و کلان شده و با دستیابی به این روش‌ها و استفاده همزمان از روش‌های علمی تمامی مراحل تحقیق را با دقت طراحی نموده و کیفیت اجرای مراحل مختلف پروژه را تحت کنترل و بررسی دائمی قرار می‌دهد.

 :: اهداف اصلی رسانه‌ی پایدار

هدف اصلی گروه رسانه‌ی پایدار تامین رضایت مشتری به بهترین شکل ممکن می‌باشد. در این راستا کلیه پرسنل، حداکثر تلاش ممکن را در حوزه‌ی کاری خود به این منظور ارائه خواهند نمود. کلیه همکاران ما در این گروه به طور مستقیم و یا غیر مستقیم در رسیدن به این هدف سهم دارند. رسانه‌ی پایدار بر آن است که به عنوان پیشرو در صنعت نرم‌افزارهای مبتنی بر وب و موبایل در ایران، با بهترین کیفیت ممکن به تولید و ارائه محصول و خدمات بپردازد. رسانه‌ی پایدار نیل به ایده‌آل‌ها را در هیچ زمینه‌ای غیر ممکن نمی‌داند. علاوه بر اینکه هدف رسانه‌ی پایدار موفقیت چشمگیر در بازار فعالیت خود می‌باشد، هدف بسیار مهم دیگر ساخت محیطی برای رشد همکاران می‌باشد که باعث شود کلیه پرسنل از عضویت در تیم ما احساس سربلندی و افتخار نموده و با حداکثر رضایت شغلی، رسانه‌ی پایدار را به عنوان خانواده دوم خود بشناسند و از همکاری با این تیم لذت ببرند.

:: چشم اندازها و ماموریت رسانه‌ی پایدار

چشم‌انداز: استفاده از فناوری اطلاعات به روشی ساده‌تر، پرارزش‌تر و قابل اعتماد‌تر برای کلیه سازمان‌ها در هر ابعاد، جهت ایجاد تحول در کار و زندگی.
ماموریت: تلاش برای دستیابی به زندگی بهتر با ایجاد روابط برنده-برنده و التزام به صداقت و عدالت نسبت به کلیه کارکنان و مشتریان.